Thursday 4 September 2014

Herbal Blend Krim Ajaib


Herbal Blend Shaklee merupakan krim serbaguna untuk seisi keluarga. Saya sekeluarga memang pengguna setia herbal blend, sampai ada 10 tiub kat umah untuk standby..hehe tapi kalau korang nak boleh jer saya jual..khas untuk pelanggan setia saya. Sejak guna herbal blend ni, saya memang tak tengok dah losyen lain sebab herbal blend banyak mengatasi masalah saya sekeluarga..alhamdulillah..

Antara kegunaan herbal blend yang multipurpose ini :-
  1. Ruam pada baby - boleh sapu kat ruam, terutama ruam lampin, kesian baby merah2. Herbal blend akan melegakan rasa pedih dan tidak selesa akibat ruam.
  2. Ekzema - boleh di sapu bagi ekzema kering. tidak sesuai bagi ekzema basah
  3. Merawat tumit pecah - tumit kaki saya  sememangnya kering dan pecah. Pelbagai krim dah guna, tapi tak berkesan sehingga lah saya mencuba herbal blend.
  4. Memudarkan dan menghilangkan parut - insyaallah parut campak / chicken fox akan hilang
  5. Ubat luka/lecur - boleh segera sapu di tempat luka / lecur..
  6. Luka di puting bagi ibu menyusu - di jamin selamat di sapu di puting, tiada bahan sintetik, ianya natural.
  7. Losyen harian - untuk penggunaan harian, tangan pasti lembut dan selesa..


Anda layak untuk dapat semua ini jika membuat pembelian dengan saya :-

1) Jadual pengambilan vitamin
2) Jemputan ke Group Eksklusif di Facebook
3) Jemputan ke Group Sokongan Whatsapp/Telegram
4) Konsultasi percuma berterusan
5) Tips-tips eksklusif berkaitan set yang dibeli


Ingin mendapatkannya dengan harga ahli? Semestinya bole..;) Pelarasan harga dari Shaklee telah menetapkan harga ahli hanya untuk ahli berdaftar sahaja..;) 
Banyak sangat benefit bila jadi ahli shaklee Jangan tunggu lama2 sangat, jom daftar segera kerana yuran seumur hidup hanyalah RM 65 + RM 10 (kos penghantaran starter kit ke Semenanjung Malaysia & / + RM 20 (kos penghantaran starter kit ke Sabah, Sarawak & WP Labuan)

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease ** 

Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Wan Hafiza Hakima: 
Email : whafiza_hakima@yahoo.com 
Sms / Whatsapp : 012 9580334 
Shaklee Independent Distributor : 964487 
Blog : https://wanhafizahakima.blogspot.com 
Page: https://www.facebook.com/hafiza hakima health care

No comments:

Post a Comment