Thursday 4 September 2014

GLA Shaklee Punca Cyst & Fibroid Membesar??

Isu hangat bulan September.. GLA Shaklee punca cyst dan fibroid membesar?? Benar kah kenyataan ini? Jemput baca sampai habis yer.. Produk bagus orang suka buat isu kan..

Meh kita berkenalan dulu dengan GLA Shaklee..

GLA atau nama penuhnya Gamma Linolenic Asid manakala EPO adalah Evening Primrose Oil. GLA adalah sejenis asid lemak omega 6. GLA berfungsi menstabilkan hormon di dalam badan kita. Dalam EPO terdapat GLA. GLA boleh didapati dari sunflower oil, evening primrose oil, blackcurrent seed oil, borage oil dan hemp seed oil. Di dalam evening primrose, kandungan GLA hanya ada 8% - 10% sahaja, manakala dalam borage oil, kandungan GLA adalah 15% - 20%. GLA Shaklee diperbuat dari borage oil. Pasti lagi power dari EPO kerana kandungan GLA dalamnya adalah lebih tinggi.


Menurut kata Dr. Zubaidi Ahmad, ovarian cyst bukan penyakit. Ovarian cyst ini selalu dihadapi oleh wanita muda, dan selalunya kehadiran cyst ini tidak menunjukkan simptom-simptom tertentu. Ianya diketahui apabila pemeriksaan ultrasound. Secara amnya, setiap kali kitar haid, organ ovari akan menggelembung (ovarian follikel). Ianya mengandungi ovum dan apabila ovum dikeluarkan, sepatutnya ovari akan mengecut, tetapi sesetengah akan membesar dan ini dikenali sebagai cyst. 95% ovarian cyst ini adalah tidak merbahaya tetapi adakalanya mendatangkan kemudaratan seperti sakit bawah abdomen, rasa kembung abdomen, sakit pada payudara, rasa letih, sakit kepala dan masalah ketidaksuburan.

GLA Shaklee ada kelulusan KKM, cuba tengok kat botol GLA tu, ada kan terpampar cop lutsinar KKM di situ. Boleh semak kat Jabatan Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan, terang lagi bersuluh GLA Shaklee tersenarai.

Jika betul GLA Shaklee punca cyst & fibroid membesar, silakan lah buat langkah-langkah di bawah :-
  1. Buat pemeriksaan doktor dengan lebih terperinci. Fibroid tak akan ada dalam sehari dua, mungkain dah lama ada tapi tak sedar kewujudannya.
  2. Dapatkan pandangan dari doktor lain sekiranya doktor pertama bias tanpa siasat.
  3. Kalau tak percaya lagi, dipersilakan buat ujian makmal untuk pengesahan.
  4. Jika terbukti produk Shaklee bahaya, berikan bukti bertulis hasil ujian makmal kepada pihak yang bertanggungjawab.
  5. Dan boleh direct report kepada pihak shaklee dan mereka akan menyiasat secara terperinci. 
Berdasarkan penerangan di atas, anda tak perlu takut-takut untuk mencuba GLA Shaklee sebab produk Shaklee sememangnya SELAMAT, BERKESAN & MESRA ALAM. Saya tidak tergugat langsung dengan tuduhan yang tiada bukti ini..

Jom dapatkan GLA Shaklee :-  

~ Bantu kesuburan wanita
~ Seimbangkan hormon yang tak stabil
~ Bantu kulit cantik - ada sunflower oil
~ Redakan senggugut
~ Mengawal paras gula dalam badan
~ Kecutkan cyst dan fibroid


CARA JADI AHLI SHAKLEE & KEISTIMEWAANNYA


Anda layak untuk dapat semua ini jika membuat pembelian dengan saya :-

1) Jadual pengambilan vitamin
2) Jemputan ke Group Eksklusif di Facebook
3) Jemputan ke Group Sokongan Whatsapp/Telegram
4) Konsultasi percuma berterusan
5) Tips-tips eksklusif berkaitan set yang dibeli

Ingin mendapatkannya dengan harga ahli? Semestinya bole..;) 
Pelarasan harga dari Shaklee telah menetapkan harga ahli hanya untuk ahli berdaftar sahaja..;) Banyak sangat benefit bila jadi ahli shaklee 
Jangan tunggu lama2 sangat, jom daftar segera kerana yuran seumur hidup hanyalah RM 65 + RM 10 (kos penghantaran starter kit ke Semenanjung Malaysia & / + RM 20 (kos penghantaran starter kit ke Sabah, Sarawak & WP Labuan)

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease ** 

Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Wan Hafiza Hakima: 
 Email : whafiza_hakima@yahoo.com 
Sms / Whatsapp / Telegram : 012 9580334 
Shaklee Independent Distributor : 964487 
Blog : https://wanhafizahakima.blogspot.com 
Page: https://www.facebook.com/hafiza hakima health care

1 comment:

  1. Kalau betul la bahaya.tak kan la dapat kelulusan KKM.jom pakat share benda baik pekara baik.kami ingin membantu lebih ramai org.jom jalan my blog mamazaravitamincentre.blogspot.com

    ReplyDelete