Saturday 3 May 2014

Set Kecantikan Shaklee

Semua wanita inginkan kulit yang cantik, berseri, segar, lembab, cerah, xde garis2 halus, xde kulit kusam.. Dengan set kecantikan Shaklee ni, anda mampu memiliki wajah yang diidamkan..;) Nak2 lagi raya da nk dekat kan, mesti sume nak glowing pada hari raya nanti.. so, kalau consume sekarang set kecantikan ni, insyaallah akan berkesan pada hari raya nanti...hehehe

 RM 150 (850 gram)

ESP mengandungi sumber protein yang lengkap. Tubuh kita sememangnya memerlukan protein untuk membaikpulih sel2 dalam tubuh, so bila ada protein yang lengkap, maka kulit kita akan menghasilkan sel2 yang baru menggantikan sel2 yang dah mati.. Bila sel2 baru dihasilkan, maka kulit kita akan menjadi cerah semulajadi dan kulit pun sihat..

RM 149 (120 biji)
Tahan 4 bulan

Vita-E adalah sejenis vitamin larut lemak. Sangat disyorkan sebab ianya adalah vitamin antioksidan yang menghalang dari penuaan sebelum usia. Vita-E ni jugak boleh menghilangkan parut2 jerawat.. Dengan pengambilan yang konsistent insyaallah parut jerawat semakin pudar, kulit kering menjadi lebih lembab.

RM 92.50 (180 biji)
Tahan 6 bulan

Vita-C sememangya sangat baik untuk kulit. Sebiji Vita-C Shaklee bersamaan dengan 7 biji oren. Vita-C ni membantu menghasilkan kolagen, so kulit kita makin cantik laa.. lg bestnye Vita-C ni sustained released, maksudnya Vita-C ni akan dilepaskan secara perlahan2 dalam badan kita supaya kulit kita sentiasa dpt Vita-C yg mencukupi.. Vita-C ni jgk menguatkan sistem imun kita, insyaallah kurang dijangkiti penyakit. Pastu 1 botol tahan 6 bulan pulak, laaagi laaa berbaloi2..Memang xrugi langsung..;)


Ingin mendapatkannya dengan harga ahli? Semestinya bole..;) 
Pelarasan harga dari Shaklee telah menetapkan harga ahli hanya untuk ahli berdaftar sahaja..;) 
Banyak sangat benefit bila jadi ahli shaklee 
Jangan tunggu lama2 sangat, jom daftar segera kerana yuran seumur hidup hanyalah RM 65 + RM 10 (kos penghantaran starter kit ke Semenanjung Malaysia & / + RM 20 (kos penghantaran starter kit ke Sabah, Sarawak & WP Labuan) 

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease ** 

Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Wan Hafiza Hakima: 
Email : whafiza_hakima@yahoo.com 
Sms / Whatsapp : 012 9580334 
Shaklee Independent Distributor : 964487 
Blog : https://wanhafizahakima.blogspot.com 
Page: https://www.facebook.com/hafiza hakima health care

No comments:

Post a Comment