Saturday 24 May 2014

3C Dalam Shaklee

Assalamualaikum semua...
Ramai yang bertanya apa yang kita dapat bila join Shaklee ni.. Apa itu 3C dalam Shaklee ni???

Pertama, adalah CASH



  • Setiap barangan Shaklee yang kita beli ada UV/Point. Bila kita jual barangan Shaklee dan uv/point ini akan terkumpul dari 1hb sehingga 30/31hb setiap bulan. Point yang terkumpul dalam sebulan ini akan ditukarkan kepada cash. Ini lah bonus yang Shaklee bagi setiap bulan.. Bonus shaklee masuk tengah bulan yer..
Kedua, adalah CAR BONUS

  • Nak dapat Car Bonus, kena naik rank jadi Supervisor dan ke atas.. Shaklee bukan bagi voucher diskaun beli kereta, tapi kita dapat cash setiap bulan untuk bayar bulanan kereta tu. Shaklee xtetapkan syarat duit tu nk bayar untuk ape..Nak bayar loan umah ke, personal loan ke, ptptn loan ke, terpulang pada kita, pandai2 kita la nk guna duit tu untuk ape..tp setiap org ada impian kan nak pakai kereta ape, so gunakan lah peluang car bonus shaklee bg ni..;)
Ketiga, adalah CONVENTION

  • Wah, percutian percuma ditaja sepenuhnya oleh Shaklee.. Percutian di dalam negara or di luar negara.. Setiap org yang naik jd supervisor dan ke atas layak untuk dapat percutian percuma dari Shaklee ni..





  • Untuk luar negara, boleh pilih samaada nak menunaikan umrah atau bercuti ke Paris/London.. Percutian 5 bintang tau..VVIP..bestnye...jom kumpul point dr sekarang!!

Jom sertai team Shaklee kami, sikit pun tidak rugi tau..

Banyak sangat benefit bila jadi ahli shaklee Jangan tunggu lama2 sangat, jom daftar segera kerana yuran seumur hidup hanyalah RM 65 + RM 10 (kos penghantaran starter kit ke Semenanjung Malaysia & / + RM 20 (kos penghantaran starter kit ke Sabah, Sarawak & WP Labuan) 

Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Wan Hafiza Hakima: 
Email : whafiza_hakima@yahoo.com 
Sms / Whatsapp : 012 9580334 
Shaklee Independent Distributor : 964487 
Blog : https://wanhafizahakima.blogspot.com 
Page: https://www.facebook.com/hafiza hakima health care

No comments:

Post a Comment