Saturday 10 May 2014

Kenapa Saya Menyesal Jadi Ahli Shaklee..


Kenapa baru sekarang saya menyesal??? Itu lah kesilapan saya xjoin jd ahli seawal saya consume Shaklee.. Selepas setahun saya consume Shaklee, baru saya jd ahli... Memang rugiiiiiiiiiiiiiiii sgt2..huhu

Dan selepas setahun jgk la, alhamdulillah saya dipertemukan dgn upline yg betul, di mana upline saya skrg sudah bergelar MASTER pun.. Klu tak, tentu saya pun sudah jd MASTER sekarang ni, yg gaji puluhan ribu, tak yah duk pening2 dgn kerja kat ofis tu.. Mungkin skrg saya dah jd WAHM full time, masa pun flexible, bole bersama anak2 24jam..

Saya sgt bersyukur sbb berpeluang mengenali Shaklee ni dan yg penting berada dlm Group yg betul sbb ramai lg yg diluar sana belum kenal produk Shaklee dan business Shaklee ni.. Jangan tak percaya, dlm Group kami dah ramai jd MASTER dlm masa 1-2 tahun...Ni bkn omong2 kosong tau, business Shaklee ni langsung tak sama dengan MLM, sume org layak bergelar MASTER, janji rajin + komited + xpernah give up, pasti berjaya!! 

Saya sudah merasa bonus dari Shaklee, walaupun sikit, saya tetap bersyukur, ANDA xnak merasa ke bonus Shaklee?????? 

Anda akan rasa laaagiiiiii menyesal kalau daftar jd ahli Shaklee tp xguna produk Shaklee (100% semulajadi tau), pastu jd ahli pada upline yg tidak membimbing anda..

Anda jgn risau yer, Group kami terdiri drpd upline2 yg tersgt hebat, berjiwa kental..muda2 lg dah jd MASTER. Anda akan sentiasa dibimbing dari semasa ke semasa (dari ZERO to HERO), sume tu hanya melalui Group Whatsapp, Group Facebook, Group Telegram, sume di hujung jari smbil2 layan suami dan anak2..

So, jangan tunggu lg, jom ubah kewangan anda dari biasa ke luar biasa, 

Banyak sangat benefit bila jadi ahli shaklee... 

Jom daftar segera kerana yuran seumur hidup hanyalah RM 65 + RM 10 (kos penghantaran starter kit ke Semenanjung Malaysia & / + RM 20 (kos penghantaran starter kit ke Sabah, Sarawak & WP Labuan) 

Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Wan Hafiza Hakima: 

Email : whafiza_hakima@yahoo.com 

Sms / Whatsapp : 012 9580334 

Shaklee Independent Distributor : 964487 

Blog : https://wanhafizahakima.blogspot.com 

Page: https://www.facebook.com/hafiza hakima health care

No comments:

Post a Comment