Sunday 12 October 2014

Selamat Tinggal Kelemumur


Saya sememangnya ada masalah rambut kelemumur sejak dari dulu-dulu lagi. Malah, masalah ini semakin merimaskan dan merisaukan selepas melahirkan anak kedua.


Pelbagai rawatan telah saya cuba. Namun, tidak membuahkan hasil yang memuaskan. Fobia bila nak sikat rambut, pasti rambut luruh serta kelemumur bertaburan di atas bahu..huhu

Dah macam-macam brand syampu saya gunakan.. Syampu mahal, syampu murah semua saya dah guna, tetapi masalahnya tetap sama..

Kini, kelemumur saya sudah 90% hilang dan rambut saya juga kurang gugur..

Apa yang saya amalkan?

Saya cuma mengambil ESP, Zinc Complex dan Revitalizing Shampoo secara KONSISTEN di samping minum air putih secukupnya (sekurang-kurang 3 liter sehari).

TAPI...

Kalau TAK KONSISTEN, memang sampai bila-bila la kelemumur tu tidak akan hilang..

ESP kaya dengan protein di mana protein sangat penting untuk pertumbuhan rambut yang sihat. 

Saya juga mengalami Healing Crisis, tapi saya tetap bersabar dan meneruskan pengambilan supplement seperti biasa. Alhamdulillah, setelah masuk minggu ke-2, kelemumur beransur-ansur hilang, rambut pun dah kurang sangat gugur. 

Jom kita tengok salah satu testimoni pengguna 3 serangkai ini :-



Anda kini boleh kembali tersenyum. Bukan sahaja untuk kesihatan rambut malah satu badan cantik. Semuanya hasil dari PROTEIN.

Saya yakin set ini dapat membantu anda yang menghadapi masalah keguguran rambut. Saintis Shaklee telah buat kajian dan research yang mana tiada kesan sampingan jangka panjang atau jangka pendek.

Kos untuk rawat kelemumur hanyalah:
ESP - RM150
Zinc Complex - RM 33.75
Revitalizing Shampoo - RM 66.25
Total = RM 250

Tapi tahan berbulan2 tau, esp dlm 2 bulan, zinc 4 bulan dan shampoo 2-3 bulan.. memang berbaloi2..
Sayangi lah rambut anda..

Anda boleh membeli secara online dengan klik di bawah:-


Anda layak untuk dapat semua ini jika membuat pembelian dengan saya :- 
1) Jadual pengambilan vitamin 
2) Jemputan ke Group Eksklusif di Facebook 
3) Jemputan ke Group Sokongan Whatsapp/Telegram 
4) Konsultasi percuma berterusan 
5) Tips-tips eksklusif berkaitan set yang dibeli

Ingin mendapatkannya dengan harga ahli? Semestinya bole..;) Banyak sangat benefit bila jadi ahli shaklee 

Jangan tunggu lama2 sangat, jom daftar segera kerana yuran seumur hidup hanyalah RM 65 + RM 10 (kos penghantaran starter kit ke Semenanjung Malaysia & / + RM 20 (kos penghantaran starter kit ke Sabah, Sarawak & WP Labuan) 

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease ** 

Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Wan Hafiza Hakima: 
Email : whafiza_hakima@yahoo.com 
Sms / Whatsapp / Telegram : 012 9580334 
Shaklee Independent Distributor : 964487 
Blog : https://wanhafizahakima.blogspot.com 
Page: https://www.facebook.com/hafiza hakima health care


1 comment: