Thursday 16 October 2014

Generate Income Dengan Shaklee

Generate Income Dengan Shaklee


Untuk menjadi distributer shaklee, kena daftar jadi ahli dulu, Registration fee is RM65 + RM10 (WM) / RM20 (EM) Postage starter kit.

Tidak perlu sebarang modal sebab bila customer order barang dan bayar, baru lah kita order online dengan shaklee dan shaklee akan pos direct ke customer kita, senang kan?? Kalau nak beli stok sendiri pun boleh, tak der masalah pun.. 

Tidak perlu maintain sales/points unless anda sudah jadi leader. Tiada jumlah minimum yang perlu beli setiap bulan kecuali anda memang target nak dapatkan cash bonus. Nak beli untuk diri sendiri & keluarga sahaja pun bole. Tak rugi pun jadi ahli..

Minimum 150 uv utk layak dpt cashback/rebate/bonus. Bonus bermula dr 5% sehingga 21%, depends berapa points yang kita dapat dalam sebulan.

Macam mana nak mula berbisness?? InsyaAllah saya akan guide & coach anda sebab once anda dah register dengan saya, anda sudah jadi tanggungjawab saya, 'anak' saya.  Cuma usaha untuk berjaya itu terletak pada diri sendri. InsyaAllah 

If anda register jadi ahli, tapi tak nak jual, bole aje, Bole beli untuk kegunaan sendiri. Lagi untung sebab dapat beli dengan harga ahli  Saya tak paksa anda jual. Semua yang nk berbusiness adalah atas inisiatif sendiri. If you need guidance, saya akan tolong ..

Bagaimana nk register? Saya boleh tolong registerkan. Anda cuma perlu bagi details yg diperlukan + yuran keahlian, after tu tunggu starter kit sampai kat rumah ye..

Anda layak untuk dapat semua ini jika membuat pembelian dengan saya :- 
1) Jadual pengambilan vitamin 
2) Jemputan ke Group Eksklusif di Facebook 
3) Jemputan ke Group Sokongan Whatsapp/Telegram 
4) Konsultasi percuma berterusan 
5) Tips-tips eksklusif berkaitan set yang dibeli 

Untuk maklumat lanjut, hubungi saya, pengedar sah shaklee, Wan Hafiza Hakima: 
Email : whafiza_hakima@yahoo.com 
Sms / Whatsapp / Telegram : 012 9580334 
Shaklee Independent Distributor : 964487 
Blog : https://wanhafizahakima.blogspot.com 
Page: https://www.facebook.com/hafiza hakima health care

No comments:

Post a Comment