Sunday 15 June 2014

PHYTOCOL-ST SHAKLEE




Produk terbaru Shaklee ini adalah ramuan yang dibuat khas untuk mengawal kolestrol yang terdapat di dalam badan kita. Sesuai sangat sebab kebanyakkan rakyat Malaysia mengalami masalah kolestrol yang tinggi didalam badan. 

Phytocol-ST Shaklee adalah formulasi proprietari yang berasaskan bahan-bahan yang telah terbukti secara klinikal berkesan untuk penyekatan penyerapan kolestrol dan merendahkan paras kolestrol Low Density Lipoprotien (LDL).



Fungsi Phytocol-ST
  • mengawal kolestrol yang berlebihan dalam badan kita. Dalam badan kita, tidak semua kolestrol adalah jahat. Badan kita memerlukan kolestrol dalam kuantiti yang minima tetapi oleh kerana pemakanan kita yang tidak sihat dan sering kali mengamalkan diet yang tidak seimbang telah menyebabkan pengumpulan kolestrol yang tinggi didalam badan kita. Jadi, Phytocol ini bertindak untuk menyingkirkan lebihan kolestrol yang sedia ada dan bertindak menghalang kolestrol yang kita ambil dari pemakanan kita. 
  • Phytocol perlu di ambil sebelum makan. Oleh sebab itulah ia dapat bertindak untuk menghalang kolestrol yang di ambil dari pemakanan kita untuk terus berada dalam badan kita. 
Ingin mendapatkannya dengan harga ahli? Semestinya bole..;) 
Pelarasan harga dari Shaklee telah menetapkan harga ahli hanya untuk ahli berdaftar sahaja..;) 
Banyak sangat benefit bila jadi ahli shaklee 
Jangan tunggu lama2 sangat, jom daftar segera kerana yuran seumur hidup hanyalah RM 65 + RM 10 (kos penghantaran starter kit ke Semenanjung Malaysia & / + RM 20 (kos penghantaran starter kit ke Sabah, Sarawak & WP Labuan)
 
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease ** 

Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Wan Hafiza Hakima: 
Email : whafiza_hakima@yahoo.com 
Sms / Whatsapp : 012 9580334 
Shaklee Independent Distributor : 964487 
Blog : https://wanhafizahakima.blogspot.com 
Page: https://www.facebook.com/hafiza hakima health care

No comments:

Post a Comment