Saturday 14 June 2014

Anak Permata Hati - Set Kesuburan

Bukan semua wanita dikurniakan rezeki boleh terus mengandung selepas mendirikan rumah tangga. Ada yang perlu menunggu berbulan2 bahkan bertahun2 sebelum dikurniakan cahaya mata. Ianya adalah rezeki kurniaan dari Allah Yang Maha Kuasa.


Namun sebagai bakal ibu anda perlu berusaha mempersiapkan diri untuk mencapai cita-cita bergelar ibu. Bagaimanapun sekiranya anda termasuk dalam kategori wanita yang perlu menunggu lama sebelum dikurniakan peluang mengandung anak sendiri, jangan pernah berputus asa.

Usaha berterusan perlu dilakukan tanpa henti selain berdoa meminta kepada Yang Maha Esa. Salah satu usaha yang perlu dipraktiskan oleh wanita yang ingin hamil adalah mengamalkan pengambilan suplemen tambahan.

Oleh itu bakal ibu perlu mencari ilmu mengenai keperluan suplemen yang diperlukan oleh wanita yang merancang untuk mengandung. Tubuh badan manusia terutama wanita yang hendak memiliki anak memerlukan zat tertentu yang kadang kala tanpa disedari kita tidak cukup mengambilnya.

Cadangan Set Kesuburan Shaklee



Ingin mendapatkannya dengan harga ahli? Semestinya bole..;) 
Pelarasan harga dari Shaklee telah menetapkan harga ahli hanya untuk ahli berdaftar sahaja..;) 
Banyak sangat benefit bila jadi ahli shaklee 
Jangan tunggu lama2 sangat, jom daftar segera kerana yuran seumur hidup hanyalah RM 65 + RM 10 (kos penghantaran starter kit ke Semenanjung Malaysia & / + RM 20 (kos penghantaran starter kit ke Sabah, Sarawak & WP Labuan) 
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease ** 
Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Wan Hafiza Hakima: 
Email : whafiza_hakima@yahoo.com 
Sms / Whatsapp : 012 9580334 
Shaklee Independent Distributor : 964487 
Blog : https://wanhafizahakima.blogspot.com 
Page: https://www.facebook.com/hafiza hakima health care

No comments:

Post a Comment