Sunday 13 April 2014

JOM GENERATE SIDE INCOME WITH SHAKLEE

Assalamualaikum semua..
Pagi ni saya nak terangkan macam mana nak generate side income dengan Shaklee ni..

Untuk menjadi distributer shaklee, kena la daftar jd ahli dulu, Registration fee is RM65 + RM10 (WM) / RM20 (EM) Postage starter kit.

Tak perlu sebarang modal sebab bila customer order barang dan bayar, baru lah kita order on9 dengan shaklee dan shaklee akan pos direct ke customer kita, senang kan?? Kalau nak beli stok sendiri pun bole, tak der masalah pun.. 

Tak perlu maintain sales/points unless anda sudah jd leader. Tiada jumlah minimum yg perlu beli setiap bulan kecuali anda mmg nk target utk dapatkan cash bonus. Nak beli untuk diri sendiri & keluarga sahaja pun bole. Tak rugi pun jd ahli..

Minimum 150 uv utk layak dpt cashback/rebate/bonus. Bonus bermula dr 5% sehingga 21%, depends berapa points yg kita dpt dlm sebulan.

Macam mana nak mula berbisness?? InsyaAllah saya akan guide & coach anda sbb once anda dah register dgn saya, anda dah jadi tanggungjawab saya, 'anak' saya  Cuma usaha untuk berjaya itu terletak pada diri sendri. InsyaAllah 

If anda register jadi ahli, tp xnak jual, bole aje, Bole beli utk kegunaan sendiri. Lagi untung sbb dpt beli dgn harga ahli  Sy tak paksa anda jual. Semua yg nk berbusiness adalah atas inisiatif sendiri. If you need guidance, saya akan tolong ..

Bagaimana nk register? Sy bole tolong registerkan. Anda cuma perlu bagi details yg diperlukan + yuran keahlian, after tu tggu starter kit sampai kt rumah ye..

If ade sebarang pertanyaan bole pm / sms / whatsapp @ 012-9580334
Hafiza Hakima
Shaklee Independent Distributor : 964487



No comments:

Post a Comment