Friday 25 April 2014

Jom Berkenalan Dengan ESP Shaklee

Assalamualaikum semua..

Hari ini saya nk share satu produk yang sangat famous di kalangan pengguna Shaklee iaitu Energizing Soy Ptotein (ESP)..Bole dikatakan Hot Item lah ESP nih..

Apa Itu ESP Shaklee??

Energizing Soy Protein Shaklee mengandungi kacang soya non-GMO (non-genetically modified) yang mana ia diproses pada kadar suhu yang rendah. Non-GMO kacang soya Shaklee ni dihasilkan di bawah satu program Identity Preservation Program (IPP) di mana kacang soya dijaga dengan teliti dari proses menanam hinggalah saat pemprosesannya. Setiap 850g (1 canister ESP) dihasilkan daripada 30kg kacang soya yang memberikan sumber tenaga segera dan bertahan lama.

ESP Shaklee mengandungi 22 jenis asid amino dan  satu-satunya produk di dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Sangat sesuai untuk semua peringkat umur, tua dan muda. Manakala, kandungan Indeks Glisemik (low G.I) yang rendah menjadikan ia sangat sesuai juga kepada penghidap kencing manis.



Satu hidangan protein kacang soya Shaklee bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur dan 12 kali ganda susu. Ianya juga rendah lemak, bebas kolesterol, tiada asid urik dan sangat mudah diserap oleh badan manusia. ESP juga mengandungi 5 Vitamin B yang penting untuk tubuh anda.

 Jom Kita Tengok Pelbagai Jenis Resepi ESP



Sukatan ESP :

3 Sudu Besar Sekali Sehari ; atau 
1 Sudu Besar 3X Sehari.
Maximum 3 Sudu Besar Sehari.. Kurang boleh tapi jangan lebih ok!!
Pastikan bancuh dengan air suam / sejuk, jgn sesekali guna air panas yg mendidih tu..

Satu canister untuk harga retail adalah RM150 dan boleh bertahan 1-2 bulan. Sungguh menjimatkan. Sangat popular di kalangan ibu hamil, ibu menyusu dan ibu berpantang. Mau dapatkan dengan harga ahli maka jom lah jadi ahli shaklee ye..


Love,
Hafiza Hakima
SID : 964487
PM / WHATSAPP O12 9580334
whafiza_hakima@yahoo.com

No comments:

Post a Comment